Παρασκευή 18 Ιουνίου 2010

Summer has come :)



Παρασκευη 18 Ιουνιου.Οι εξετασεις τελειωνουν σημερα και για τους τελευταιους που γραφουν.Εγω ημουν λιγο πιο τυχερος και τελειωσα στις 16,τζάμι!Πλεον ειμαι στο χωριο μου οπου θα μεινω και για το μεγαλυτερο μερος του καλοκαιριου με εξαιρεση καποιες μερες που ενδεχομενως να κατεβω στην καυτη και θορυβωδη Βεροια.Ειναι λοιπον καιρος για ξεκουραση,διασκεδαση,ποδοσφαιρο,μπυρες,υπνοοοοο επιτελους και φυσικα ωραιες στιγμες με παρεα και,ιδιαιτερα για μενα,που θα δω και προσωπα που ερχονται απο πολυ μακρια και δυστυχως δεν εχω την ευκαιρια να τα βλεπω πολυ συχνα.Την ωρα που γραφω αυτο το κειμενο ακουω το I don't wanna miss a thing των Aerosmith(παρεπιπτοντως σε 2 μερες ερχονται στο Καραισκακη για συναυλια :P)και ετσι λοιπον και εγω,οπως ο Tyler των Aerosmith,I dont wanna miss a thing απο αυτο το υπεροχο καλοκαιρακι που ερχεται και θα ειναι το τελευταιο πριν μπω στη ζουγκλα του διαβασματος και των φροντηστηριων(N).Ελπιζω λοιπον και ευχομαι σε ολους αυτο να ειναι καλυτερο απο ολα τα αλλα καλοκαιρια εως τωρα και να το διασκεδασουν ολοι με την ψυχη τους!Καλο καλοκαιρι λοιπον!

Σημειωση:Τo blogging δεν σταματαει λογω του καλοκαιριου :)

1 σχόλιο: